ناظر سازه ی یک پروژه ی بتنی ۶طبقه هستم که مالک درحال اجرای سقف ششم است ولیکن قصد دارد ۱طبقه اضافه اجرا نماید(از ابتدا مطابق نقشه شهرداری کار نکرده و از همان…

پرسش

استاد گرانقدر، جناب مهندس میررضویضمن سلام و احترام. سوالی دارم.ناظر سازه ی یک پروژه ی بتنی ۶طبقه هستم که مالک درحال اجرای سقف ششم است ولیکن قصد دارد ۱طبقه اضافه اجرا نماید(از ابتدا مطابق نقشه شهرداری کار نکرده و از همان شروع بکار تا بحال همواره اجرای خلاف نقشه مصوب را گزارش نموده ام)، امروز به ایشان عرض کردم این سقف آخرین سقفی است که بنده مطابق قانون ناظر شما هستم و به سقف مازاد برپروانه نظارت نمیکنم. بنظر حضرتعالی درست گفته ام یا تا زمانیکه کار میکند باید ادامه نظارت داده و گزارش خلاف بدهم.
ممنون از راهنمایی شما که مانند چراغی تاریکیها را برای ما جوانان روشن میکند.

پاسخ مهندس کامیار میررضوی

سلام
مهندس عزیز
اشتباه گفتید !!
شما بایستی تمام مراحل را ولو بر خلاف نقشه های مصوب در حال اجرا است بازدید کرده و تخلفات را در موعد به شهرداری گزارش کنید ، سریعا جلسه ۶۲ کانال حقوق مهندسی را با دقت گوش کرده تا درمان اشتباهتان را بیاموزید .

پاسخ ( 1 )

  1. سلام
    مهندس عزیز
    اشتباه گفتید !!
    شما بایستی تمام مراحل را ولو بر خلاف نقشه های مصوب در حال اجرا است بازدید کرده و تخلفات را در موعد به شهرداری گزارش کنید ، سریعا جلسه ۶۲ کانال حقوق مهندسی را با دقت گوش کرده تا درمان اشتباهتان را بیاموزید .

    بهترین پاسخ
    لغو بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ